Samsung SC8780 zwart, rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC8780 zwart, rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

W. Zirkzee 18-02-2014

Ik heb deze stofzuiger nu zo'n 2 maanden in bezit. Nadat mijn vorige Samsung stofzuiger defect raakte, na jarenlange trouwe dienst, heb ik een 'uistapje' gemaakt naar een ander merk: Dirt Devil, omdat er toevallig eentje in de aanbieding was. Nooit, maar dan ook nooit meer een Dirt Devil! Na ruim een halfjaar heb ik die bij het grofvuil moeten zetten (ook zeer slechte garantie afhandeling door firma Zesgoes).
Over deze Samsung dan nu: een geweldig apparaat! Hij is wat groot, maar is verder totaal niet log, hij rijdt heel soepel en heeft sterke zuigkracht. De (afstands)bediening op de zuigbuis werkt super, ook zoals ik al gewend was bij mijn vorige Samsung. Heb nog geen moment spijt van deze aankoop en hoop dat hij net zo degelijk blijft en zo lang meegaat (of langer) als mijn vorige Samsung stofzuiger.

Roger1010 26-05-2013

Deze stofzuiger een paar dagen in bezit. Er zijn een paar dingen die direct opvallen:
Zeer compleet met accessoires die handig en stevig onder het handvat bewaard kunnen worden/ handige bediening op handvat (aan-/uit, harder zachter)/ gewicht en handvat is ideaal om te dragen bij zuigen van trap/ stofbak kan verrwijderd worden met de deksel erop en is makkelijk onder de kraan schoon te spoelen/ filter gewoon onder de kraan uit te spoelen.

Zuigkracht is prima en er is zelfs een zogenaamde "auto" stand die de zuigkracht zelf aan past. Voor deze prijs een mooie stofzuiger. Blij met de aanschaf.

Arnold123456 27-09-2012

Stofzuiger wordt geleverd met roterende borstel, parketborstel, en tweestandenborstel voor tapijt/gladde vloeren.

De stofzuiger zuigt werkelijk voortreffelijk, het verschil met oude stofzuiger is duidelijk te merken en zelfs voelbaar bij het lopen over tapijt. Tapijt voelt en ziet er weer als nieuw uit.

Het lange snoer is verder heel handig, en ik heb van de afstandsbediening veel meer plezier dan ik vooraf gedacht heb.

De handgreep is gemaakt van hard, glad plastic. Ik zou liever gezien hebben dat een ander materiaal zou zijn toegepast, want echt lekker voelt dit harde, gladde plastic niet aan. Als je deze stofzuiger de hele dag gebruikt krijg je denk ik blaren.

Tja, de vormgeving is misschien afgestemd op wat ze in Korea mooi vinden. Ik vind het een beetje overdone en goedkoop aandoen.

De stofzuiger heb ik helaas moeten aanbieden ter reparatie.
De stofzuiger gaat niet goed uit en blijft geluid maken (zachtjes). Dit is irritant. Een paar keer op de aan- en uitknop drukken heeft wel het gewenste resultaat. De stofzuiger is dan in stand-by-stand en kan door middel van een in de greep geïntegreerde afstandsbediening weer worden aangezet.

Duurzaamheid kan ik eigenlijk niets over zeggen, maar het feit dat ik de stofzuiger enige tijd niet kan gebruiken heeft ook in mijn beoordeling meegewogen.